Olycka med moped
Publicerad fredag, 13 juni 2014, 19:36 av Björn SmitterbergEn person kan ha brutit benet efter en trafikolycka på De la Gardievägen vid 19,30-tiden. Enligt uppgift är det två personer som färdats på samma moped som hamnat i olycka genom att krocka med en bil. Uppgifterna är ännu obekräftade /.

