Möjligen inbrott
Publicerad måndag, 16 juni 2014, 06:59 av Björn SmitterbergPoliserna har haft en lugn natt i Lidköpingstrakten. Ingen olycka har heller rapporterats, men några mindre busstreck.
Ett inbrott, eller möjligt sådant, har poliser undersökt i natt. Det är en lokal på Styrmansgatan där ett fönster plockats ut. Det är dock oklart om det överhuvud taget funnits något i lokalen.

