Försökte stjäla sprit
Publicerad torsdag, 19 juni 2014, 20:58 av Björn SmitterbergEn man i 25-årsåldern avslöjades i dag när han försökte stjäla sprit på Systembolaget i Lidköping.
Mannen hade med sig en växka där han försökte gömma det han ville ta med sig, men observerades när han försökte undkomma med en flaska Jägermeister.


Man stjäl inte sprit, den köper man med hederligt förkänade pengar i mitt tycke!
Förr var det en sport att koka eget, men idag är det inte lönsamt längre eftersom systemet har en lågprisfilial i Burg.