Fick stipendium
Publicerad tisdag, 24 juni 2014, 06:49 av RedaktionenRasmus Andersson fick Vård & Omsorgs stipendium på 2.000 kronor i samband med att han tog studenten vid De la Gardiegymnasiet.
Rasmus Andersson beskrivs som ansvarstagande och omtyckt med bra bemötande mot brukare och arbetskamrater. I utbildningen ingår praktiktid. Det är arbetsplatserna där praktik gjorts som nominerar stipendiater.

