Elvis-musik till förmån för Hospice Gabriel
Publicerad måndag, 30 juni 2014, 13:58 av RedaktionenPå fredag kväll kommer ”Paulsson & Djup” att ge en konsert till förmån för Hospice Gabriel.
Det sker i Hangelösa och på programmet står låtar kända genom Elvis Presley.
Fredag kl 19, Jönsegården Hangelösa. Fri entré, frivillig gåva.

