Skadegörelse i skola
Publicerad måndag, 30 juni 2014, 08:10 av RedaktionenAlléskolan i Vara har under natten haft inbrott och utsatts för skadegörelse. Vid halvåtta-tiden kom anmälan från skolan om att någon varit inne och bl a löst ut flera handbrandsläckare inne i lokalerna. Poliser skall nu söka efter spår.

