Bråkade om intelligens
Publicerad onsdag, 02 juli 2014, 07:07 av Björn SmitterbergTvå personer som i natt besökt en av stadens krogar började i smått berusat tillstånd diskutera intelligens och frågor kopplade till intelligens. Samtalet blev dock lite häftigt och poliser larmades sedan det kommit larm om misshandel.
Situationen lugnade dock ned sig och de båda beslutade att avvakta med att fullfölja misshandelsanmälan tills de nyktrat till under onsdagen.
Förutom detta har natten för Polisens del handlat om att ta hand om ett par fyllerister. Inga rapporter om olyckor finns.


”Från ord till handling”?
Det var intelligent!!
Jaa det är ju väldigt intellektuellt att sitta och prata intelligens på fyllan ; )
Kanske det vore smartare att prata om ett sånt ämne nykter