Inbrott i bensinstation
Publicerad torsdag, 03 juli 2014, 06:44 av Björn SmitterbergPoliser larmades vid 3-tiden i natt till OKQ8:s bensinstation i Skara. Ett tidningsbud larmade då det pågick ett inbrottsförsök.
Med hjälp av en bil har man på något sätt bearbetat upp dörrarna till bensinstationens butik. Det är inte klarlagt än vad som stulits. Vittnesuppgifter finns som poliser nu bearbetar. Bl a handlar det om att hitta en skåpbil som iakttagits.

