Åskvädret slog sönder träd vid Nicolaikyrkan
Publicerad måndag, 07 juli 2014, 19:25 av - Inskickat material
Två av träden i parken vid Nicolaikyrkan slogs sönder av ett ovädret i eftermiddag.
Sven-David Malmesved har skickat bilderna. De är klickbara till större format.


