Greps efter inbrott i Götene
Publicerad fredag, 18 juli 2014, 06:50 av RedaktionenNy version.
Det var vittnen som såg hur en man bröt sig in i Pressbyrån på Järnvägsgatan vid 00,30-tiden i natt. Poliser larmades men när dessa kom till platsen var tjuven försvunnen – efter att ha tagit tobaksvaror. En hundpatrull kom till platsen och denna spårade till en villa på Kvarngatan där det också just varit inbrott. Här stals bl a champagne och en dator. Mannen greps och är nu anhållen. Han är cirka 23 år.

