”Vet inte vem som körde…”
Publicerad lördag, 19 juli 2014, 22:37 av Björn SmitterbergPolisen har nu talat med den person som lämnades skadad i Skararondellen efter en olycka tidigare i dag Han uppträder ovetande.
Det var en MC som körde omkull med två personer. en skadades och lämnades på olycksplatsen. Föraren och MC:n försvann från platsen snabbt. Den skadade kördes till sjukhus i ambulans.
Den skadade har vid samtal med poliser uppgivit att han inte vet vem som körde motorcykeln.


Gissar på en körkortslös eller drogpåverkad förare…
Rätt fråga kanske är: Vem ägde egentligen motorcykeln ?
Ja det är ju klart man inte vet vem man åkte med på motorcykeln när polisen frågar. Skulle tro att både mc:n och föraren är skumma båda två. Troligtvis är det fråga om både det ena och det andra i detta fall. Detta fall lär nog bli ouppklarat för polisen tyvärr.