Slog in fönster
Publicerad måndag, 28 juli 2014, 06:44 av RedaktionenEn kvinna har anmälts för hemfridsbrott under natten.
Kvinnan ville ta sig in till en annan kvinna på Annagatan. Men kvinnan var inte välkommen. När hon inte släpptes in slogs ett fönster sönder i syfte att öppna vägen in. Polis larmades och då lämnade den kvinna platsen som slagit in fönstret.

