A-traktorer förde oväsen – anmälan upprättad
Publicerad tisdag, 15 juli 2025, 11:36 av Frans Johansen
Under söndagskvällen vid 22-tiden får polisen in ett samtal gällande ett ungdomsgäng.
Det var ett gäng med A-traktorer som ska kört runt i Nossebro, Essunga kommun, och förde en massa oväsen.
Det är oklart om polisen träffade på dessa men en anmälan om ofredande har upprättats.

