Publicerad fredag, 15 maj 2026, 12:00 av Rasmus Ahlblom

En trafikolycka inträffade under onsdagskvällen.
En personbil ska ha väjt för ett rådjur och därefter kört ner i diket. Det ska skett i Götene kommun, i närheten av Lundsbrunn.
Blåljuspersonal larmades till platsen.
När räddningstjänsten och ambulansen kom fram hade föraren tagit sig ur bilen på egen hand.
Ingen person ska ha skadats i samband med olyckan.
Logga in
0 Kommentarer

