Två till sjukhus efter olycka
Publicerad måndag, 25 maj 2026, 08:00 av Mikael Karlsson
En trafikolycka inträffade under fredagskvällen utanför Grästorp.
Olyckan skedde strax före en korsning mellan två landsvägar.
En av bilarna hamnade i diket medan den andra blev stående kvar på vägbanan.
Vägen var avstängd i två timmar.
Två personer fördes till sjukhus med ambulans.
Logga in
0 Kommentarer

